16 березня 2019 року у стінах МНТУ відбудеться пробне ЗНО з української мови та літератури

Зовнішнє незалежне оцінювання і досі залишається новою для України технологією, тому деякі випускники можуть мати труднощі із процедурою складання тестів. Щоб запобігти додатковому навантаженню на випускників, пов'язаному з цією процедурою, Міністерство освіти і науки України дозволяє проведення процедури пробного тестування.
Ознайомитись із особливостями складання тестів, на власні очі побачити документи і матеріали, що використовуються під час ЗНО, навчитись правильно оформлювати їх і бути повністю готовим до справжнього випробовування...

Атестація з української мови для держслужбовців в МНТУ – за найнижчими цінами

Пройти атестацію з української мови, що є обов'язковою умовою роботи на державній службі, можна на базі МНТУ. Атестація передбачає усну та письмову частини і проводиться як у індивідуальному порядку, так і на загальних сесіях.
Раді повідомити, що проходження атестації у МНТУ коштуватиме учасникам найдешевше в Україні - 300 гривень, у разі бажання отримати посвідчення у день проходження  атестації - 600 грн. та 800 гривень, якщо атестацію необхідно пройти у індивідуальному порядку у будь-який день. Видача дублікату атестаційного посвідчення у разі його втрати...

МНТУ вітає з 8 березня!

Любі наші жінки - студентки, викладачки, співробітниці! Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая вітає вас зі святом весни і краси - з вашим святом! Сучасна жіночність - дуже мінлива. Кожна жінка - це цілий світ. Світ можливостей та різноманіття - життєвих амплуа та соціальних ролей. Ніжна та віддана дружина-сортаниця, турботлива та мудра мати-Берегиня, чарівна та яскрава Прекрасна Дама, розумна співрозмовниця, що здатна скоряти чоловіків гостротою свого інтелекту... Сучасні жінки не знають обмежень. Вони - блискучі викладачки, успішні вчені, перспективні молоді спеціалістки у тих сферах, які ще вчора традиційно вважалися чоловічою парафією..

Ваш шлях у велику науку: МНТУ чекає на нових аспірантів за спеціальністю 051 "Економіка"

Прагнете присвятити своє життя науці?
Не уявляєте свого майбутнього без кандидатського, а далі і докторського наукового ступеня?
Диплом магістра чи спеціаліста для вас не фінальна точка, а лише початок шляху?
Поглиблення знань у економіці - ваша мета?
Тоді саме вам ми з радістю повідомляємо - набір у аспірантуру МНТУ розпочинається 04 березня по 29 березня 2019 року!
Вже майже 20 років наш університет присвятив створенню оптимальних умов для наукових розвідок та копіткої дослідницької праці у найактуальніших...

Реєстрація на основне ЗНО триває

Навчальний рік у середній школі  наближається до закінчення. А це означає, що для учнів випускних класів настає гаряча пора. Саме час задуматись над свої майбутнім і обрати професію. Але перед початком веселого і захопливого студентського життя доведеться пройти випробування і показати свої знання, уміння і навички, отримані за роки навчання у школі, - взяти участь у Зовнішньому незалежному оцінюванні.
Зібрати необхідні для цього документи можна самостійно. Але є і простіший шлях - звернутись за консультацією до Пункту реєстрації. Одним з яких ще з 2008 року є Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая...

Інноваційний розвиток вищої школи: україна - серед перших або відстаючих?

Газета "Комсомольская правда в Украине"  №232 (3932/25327).

Погляди й оцінки фахівців і керівників провідних українських вузів на тему того, як розвивається освіта в нашій країні.

Світ прискорюється, і навіть поняття "сучасні технології" міняється день від дня. Сфера освіти в цьому випадку - особлива, вона повинна йти в ногу з часом, щоб випускники навчальних закладів легко знаходили свою нішу в професійному житті, були затребувані. Наскільки українська вища школа встигає за світовими, європейськими процесами? Що заважає розвиватися і як ці проблеми вирішити?

Всі ці питання ми поставили українським експертам у сфері освіти, керівникам провідних вузів.

"ГОЛОВНЕ - БАЖАННЯ ВНЗ РОЗВИВАТИСЯ, РОБОТА ЗІ СТУДЕНТАМИ І ЗВ'ЯЗОК З ПРАКТИКОЮ"

Максим Георгійович Луцький, 
 народний депутат, 1-й заступник голови Комітету науки і освіти, 1-й проректор Національного авіаційного університету:

- Питання інноваційного розвитку потрібно розглядати в комплексі у зв'язку з розвитком інвестиційно-інноваційної діяльності в країні. У попередні роки підтримка інноваційної діяльності була слабка. У нашому університеті постійно працюють над підвищенням конкурентоспроможності випускників. Одне з найважливіших напрямків - постійний зв'язок теорії з практикою, щоб не займатися перенавчанням випускників. Підприємства не хочуть брати студентів на практику. Ми ведемо діалог з різними підприємствами, підтримуємо постійний зв'язок, цікавимося, які фахівці потрібні зараз, через три, п'ять років. Наприклад, розвивається безпілотна авіація - ми ведемо переговори з Кабміном, з прикордонною службою. Співпрацюємо з міською адміністрацією, наприклад при створенні електронної бази даних будівель і споруд Києва. Окрема увага приділяється - вивченню мов, особливо спеціалізованої лексики.

Ми розвиваємо міжнародне співробітництво, доводимо свою надійність як партнера. Це неправильно, коли європейський вуз отримує грант, ми робимо 70% роботи і отримуємо лише 10% грошей. Домогтися зворотного можна, якщо про нас будуть знати, сприймати як професіоналів, якщо ми будемо на слуху.

Головне в успіху інноваційного розвитку вузу - бажання адміністрації вузу розвиватися, конструктивний діалог з роботодавцем і робота зі студентами.

"ВИКЛАДАЧІ 
 І СТУДЕНТИ ПОВИННІ БУТИ ЗАНУРЕНІ У СВІТОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Сергій Аркадійович Єрохін, ректор Національної академії управління:

- Інновації полягають в оволодінні всіма інструментами, які дає зараз світовий освітній простір. І для цього, звичайно, необхідна участь викладачів у науково-дослідному процесі, занурення в світовий науковий простір. Наприклад, при складанні рейтингу вузів агентством Thomson Reuters враховуються публікації в індексованих журналах, а їх у світі 12 тисяч. Один з них видає Національна академія управління - "Актуальні проблеми економіки". Також важливі студентські та викладацькі обміни. НАУ співпрацює з десятками університетів світу, ми проводимо міжнародні аналітичні школи в Києві.

Потрібно створювати інструментарій для самостійної роботи студента, надавати матеріали в паперовому та в електронному вигляді, забезпечувати дистанційну допомогу викладачів. Електронні засоби комунікації, сучасні засоби навчання розмивають кордони університету, студент отримує інформацію в зручному для нього вигляді. Ми підтримуємо учнів після закінчення вузу, полегшуємо визнання диплома і кваліфікації при працевлаштуванні в Україні та за кордоном, підтримуємо зв'язок з випускниками протягом всієї їхньої кар'єри. Я вважаю, студенти в Україну просто зобов'язані вільно говорити, вчитися, працювати на українській, російській і англійській мовах. Вони повинні не тільки спілкуватися, але й писати наукові роботи англійською. Студенти повинні мати зв'язок з практичною діяльністю під час навчання, і наш університет піклується про це.

В цілому українська вища школа не відстає від світових освітніх процесів. Але й не скорочує відставання, яке вже є ... Що робити? Тотально вчити англійську, інформаційні технології, відмовитися від лекційно-семінарської системи і змінювати мотивацію студентів.

"НЕМОЖЛИВО УЯВИТИ ОСВІТУ МАЙБУТНІХ УКРАЇНСЬКИХ ФАХІВЦІВ БЕЗ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"

Микола Федорович Дмитриченко, ректор Національного транспортного університету, заслужений діяч науки і техніки України, доктор технічних наук, професор:

- Інноваційний розвиток вищих навчальних закладів Україні відбувається в умовах сучасних ринкових відносин, розвитку нових технологій, інтеграції у світову систему вищої освіти. Питання підвищення якості підготовки студентів можуть бути вирішені при активному впровадженні та функціонуванні в вузах сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій. Головною метою розвитку інноваційних технологій в Національному транспортному університеті є впровадження принципово нового підходу до інформатизації університету, який передбачає виконання наступних складових:

комплексна інтеграція університету в світову інформаційну систему;
широка взаємодія з іншими університетами на рівні спільних освітніх програм;
інтенсифікація навчального процесу та активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів;
створення умов для широкого впровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес;
підвищення ефективності управління якістю освіти.

Результати такої роботи говорять самі за себе. Це високий конкурс при вступі до нашого університету, майже 200 договорів про співпрацю з потенційними роботодавцями, значне число працевлаштованих випускників, висока ефективність університетської науки.

"ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДОЗВОЛЯЄ ВПЕВНЕНО ДИВИТИСЯ В ЗАВТРАШНІЙ ДЕНЬ"

Олена В'ячеславівна Яковлєва, ректор Київського інституту бізнесу і технологій, академік, кандидат філософських наук:

- Інноваційні технології в освітньому процесі можна розглядати з двох позицій. Перша - це використання інноваційних технологій у тій галузі знань, в якій студенти отримують освіту. Тут потрібно розуміти, що завдання першої вищої освіти - відкрити перед студентом основи цієї галузі знань, передати те, що накопичило людство. А це десятиліття для IT, сторіччя для точних наук і тисячоліття для гуманітарних. Студент повинен не тільки освоїти знання, але і зрозуміти, в якому напрямку буде розвиватися галузь. В результаті студент отримує знання 5-10-річної давності і огляд, а не глибокі знання сучасних технологій.

Друга позиція - це використання інноваційних технологій у процесі навчання. Тут українські вузи йдуть в ногу з часом. Київський інститут бізнесу і технологій застосовує сучасні технології навчання не тільки в Києві, а й у філіях - у Житомирі, Вінниці, Луганську, Запоріжжі, Ніжині та Білої Церкви. Впровадження сучасних технологій здійснюється за рахунок підготовки викладачів у Школі педагогічної майстерності. Завдання школи - впровадження та передача досвіду успішних практик. Такий підхід вимагає залучення всіх: адміністрація надає можливості, викладачі працюють над собою і творчо підходять до завдань, а від студентів ми чекаємо самовіддачі. Такий підхід робить навчальний процес осмисленим і цілеспрямованим, дозволяє студенту впевнено дивитися в завтрашній день.

"ВХОДЖЕННЯ 
 В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ДУЖЕ ВПЛИВАЄ НА ВИЩУ ШКОЛУ"

Владислав Юрійович Бугай, президент Міжнародного науково-технічного університету ім. академіка Юрія Бугая (МНТУ), кандидат технічних наук, академік Української нафтогазової академії:

- Становлення суспільства знань, глобалізація, входження України в європейський освітній простір дуже впливають на вищу школу. Говорячи про інновації, акцентують увагу на впровадженні кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Вона була введена в нас ще в 1993 році. Зараз в університеті впроваджена електронна система управління, створені електронна бібліотека, архів електронних документів. Налагоджено спілкування викладачів і студентів в режимі онлайн.


В університеті впроваджуються нові освітні стандарти. Слід назвати методи case study ("підгрупи швидкого обговорення") з 4-5 осіб, ділові ігри та імітаційні ситуації. У навчальному процесі МНТУ активно використовуються досягнення наукових шкіл. Наш університет - єдиний з недержавних вузів, який готує інженерів з видобутку нафти і газу, інженерів з транспортування та зберігання нафти і газу. Вчені факультету нафтогазової інженерії мають 30 патентів на винаходи, які використовуються в нафтогазовій промисловості, а також студентами при дипломному проектуванні і в навчальному процесі. МНТУ виконав кілька проектів програми "Темпус-Тасіс", у вузі впроваджені європейські студії.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Рівень акредитації: IV

Форма навчання: денна, заочна, за дистанційними технологіями

Кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Військова кафедра:

Гуртожиток:

Післядипломна освіта:

Аспірантура, докторантура:

Курси підготовки до ЗНО:

ПАРТНЕРИ