Культурний відпочинок: студенти МНТУ відвідали театральну виставу «Анна Кареніна»

Мистецтво і культурне життя залишається для колективу МНТУ важливою частиною дозвілля. І цього разу студенти нашого університету у супроводі начальника відділу виховної роботи Надії Глушко та завідуючої наукової бібліотекою Людмили Заліток відвідали Київський академічний театр драми і комедії на лівому березі  Дніпра.
Вистава за класичним твором «Анна Кареніна» у виконанні сучасних українських акторів стала для наших студентів шансом зрозуміти проблематику класичної літератури, а також насолодитись грою вітчизняних талантів театрального мистецтва...

Студентське самоврядування в МНТУ: обрано нову студентську раду

Студентський колектив МНТУ завжди залишається на варті демократичних європейських принципів. Саме тому студенти нашого університету активно беруть участь у громадському житті свого рідного ВНЗ, долучаючись до управління різними аспектами його діяльності, впевнено захищаючи власні права та інтереси.
Так, 7 листопада у стінах МНТУ відбулася студентська конференція, у рамках якої було обрано студентську раду. Віднині її учасники на рівних із педагогічним колективом вирішуватимуть важливі питання університетського життя.
Головою ради студенти обрали третьокурсника...

Ліга героїв з баскетболу: перемога МНТУ

У другому турі цьогорічного розіграшу аматорського турніру з баскетболу «Ліга героїв» спортсмени підкольорами нашого університету здобувають першу перемогу. Суперником наших хлопців були молоді гравці із Self-made.
Після поразки у стартовому турі команда МНТУ мала додаткову мотивацію. Можливо саме відповідальність за результат і призвела до невпевненої гри у стартові хвилини поєдинку: Self-made заволоділи ініціативою, завершивши перший період з перевагою у два очки. Друга 10-хвилинка теж пройшла під диктовку суперників, котрим у результатів далось піти на велику перерву з КН5 перевагою 36:32. А от друга...

Ваш шлях у велику науку: МНТУ чекає на нових аспірантів за спеціальністю 051 "Економіка"

Прагнете присвятити своє життя науці?
Не уявляєте свого майбутнього без кандидатського, а далі і докторського наукового ступеня?
Диплом магістра чи спеціаліста для вас не фінальна точка, а лише початок шляху?
Поглиблення знань у економіці - ваша мета?
Тоді саме вам ми з радістю повідомляємо - набір у аспірантуру МНТУ триває!
Вже майже 20 років наш університет присвятив створенню оптимальних умов для наукових розвідок та копіткої дослідницької праці у найактуальніших для сучасного світу галузях, підготовці фахових...

Битва розуму: у МНТУ відбудеться гра «Брейн-ринг»

Накопиченні знання ніколи не бувають зайвими, саме вони визначають справжню глибину людського розуму. Та у сучасному інформаційному суспільстві знання, щоб вважатися корисними, конче мають бути реалізовані на практиці. А що може бути кращим, за інтелектуальну гру, котра перевіряє не лише набуті знання, але й уміння користуватись власним розумом для вирішення цікавих нестандартних завдань?
Тому МНТУ запрошує всіх охочих стати свідками інтелектуальної битви у рамках гри «Брейн-ринг»!  20 листопада о 9:45 першокурсники Коледжу МНТУ (групи КЛ-71, КЛ-72, КЛ-73) зійдуться у битві розуму і кмітливості. Бажаєте стати свідком захопливого...

Інноваційний розвиток вищої школи: україна - серед перших або відстаючих?

Газета "Комсомольская правда в Украине"  №232 (3932/25327).

Погляди й оцінки фахівців і керівників провідних українських вузів на тему того, як розвивається освіта в нашій країні.

Світ прискорюється, і навіть поняття "сучасні технології" міняється день від дня. Сфера освіти в цьому випадку - особлива, вона повинна йти в ногу з часом, щоб випускники навчальних закладів легко знаходили свою нішу в професійному житті, були затребувані. Наскільки українська вища школа встигає за світовими, європейськими процесами? Що заважає розвиватися і як ці проблеми вирішити?

Всі ці питання ми поставили українським експертам у сфері освіти, керівникам провідних вузів.

"ГОЛОВНЕ - БАЖАННЯ ВНЗ РОЗВИВАТИСЯ, РОБОТА ЗІ СТУДЕНТАМИ І ЗВ'ЯЗОК З ПРАКТИКОЮ"

Максим Георгійович Луцький, 
 народний депутат, 1-й заступник голови Комітету науки і освіти, 1-й проректор Національного авіаційного університету:

- Питання інноваційного розвитку потрібно розглядати в комплексі у зв'язку з розвитком інвестиційно-інноваційної діяльності в країні. У попередні роки підтримка інноваційної діяльності була слабка. У нашому університеті постійно працюють над підвищенням конкурентоспроможності випускників. Одне з найважливіших напрямків - постійний зв'язок теорії з практикою, щоб не займатися перенавчанням випускників. Підприємства не хочуть брати студентів на практику. Ми ведемо діалог з різними підприємствами, підтримуємо постійний зв'язок, цікавимося, які фахівці потрібні зараз, через три, п'ять років. Наприклад, розвивається безпілотна авіація - ми ведемо переговори з Кабміном, з прикордонною службою. Співпрацюємо з міською адміністрацією, наприклад при створенні електронної бази даних будівель і споруд Києва. Окрема увага приділяється - вивченню мов, особливо спеціалізованої лексики.

Ми розвиваємо міжнародне співробітництво, доводимо свою надійність як партнера. Це неправильно, коли європейський вуз отримує грант, ми робимо 70% роботи і отримуємо лише 10% грошей. Домогтися зворотного можна, якщо про нас будуть знати, сприймати як професіоналів, якщо ми будемо на слуху.

Головне в успіху інноваційного розвитку вузу - бажання адміністрації вузу розвиватися, конструктивний діалог з роботодавцем і робота зі студентами.

"ВИКЛАДАЧІ 
 І СТУДЕНТИ ПОВИННІ БУТИ ЗАНУРЕНІ У СВІТОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Сергій Аркадійович Єрохін, ректор Національної академії управління:

- Інновації полягають в оволодінні всіма інструментами, які дає зараз світовий освітній простір. І для цього, звичайно, необхідна участь викладачів у науково-дослідному процесі, занурення в світовий науковий простір. Наприклад, при складанні рейтингу вузів агентством Thomson Reuters враховуються публікації в індексованих журналах, а їх у світі 12 тисяч. Один з них видає Національна академія управління - "Актуальні проблеми економіки". Також важливі студентські та викладацькі обміни. НАУ співпрацює з десятками університетів світу, ми проводимо міжнародні аналітичні школи в Києві.

Потрібно створювати інструментарій для самостійної роботи студента, надавати матеріали в паперовому та в електронному вигляді, забезпечувати дистанційну допомогу викладачів. Електронні засоби комунікації, сучасні засоби навчання розмивають кордони університету, студент отримує інформацію в зручному для нього вигляді. Ми підтримуємо учнів після закінчення вузу, полегшуємо визнання диплома і кваліфікації при працевлаштуванні в Україні та за кордоном, підтримуємо зв'язок з випускниками протягом всієї їхньої кар'єри. Я вважаю, студенти в Україну просто зобов'язані вільно говорити, вчитися, працювати на українській, російській і англійській мовах. Вони повинні не тільки спілкуватися, але й писати наукові роботи англійською. Студенти повинні мати зв'язок з практичною діяльністю під час навчання, і наш університет піклується про це.

В цілому українська вища школа не відстає від світових освітніх процесів. Але й не скорочує відставання, яке вже є ... Що робити? Тотально вчити англійську, інформаційні технології, відмовитися від лекційно-семінарської системи і змінювати мотивацію студентів.

"НЕМОЖЛИВО УЯВИТИ ОСВІТУ МАЙБУТНІХ УКРАЇНСЬКИХ ФАХІВЦІВ БЕЗ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ"

Микола Федорович Дмитриченко, ректор Національного транспортного університету, заслужений діяч науки і техніки України, доктор технічних наук, професор:

- Інноваційний розвиток вищих навчальних закладів Україні відбувається в умовах сучасних ринкових відносин, розвитку нових технологій, інтеграції у світову систему вищої освіти. Питання підвищення якості підготовки студентів можуть бути вирішені при активному впровадженні та функціонуванні в вузах сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій. Головною метою розвитку інноваційних технологій в Національному транспортному університеті є впровадження принципово нового підходу до інформатизації університету, який передбачає виконання наступних складових:

комплексна інтеграція університету в світову інформаційну систему;
широка взаємодія з іншими університетами на рівні спільних освітніх програм;
інтенсифікація навчального процесу та активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів;
створення умов для широкого впровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес;
підвищення ефективності управління якістю освіти.

Результати такої роботи говорять самі за себе. Це високий конкурс при вступі до нашого університету, майже 200 договорів про співпрацю з потенційними роботодавцями, значне число працевлаштованих випускників, висока ефективність університетської науки.

"ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДОЗВОЛЯЄ ВПЕВНЕНО ДИВИТИСЯ В ЗАВТРАШНІЙ ДЕНЬ"

Олена В'ячеславівна Яковлєва, ректор Київського інституту бізнесу і технологій, академік, кандидат філософських наук:

- Інноваційні технології в освітньому процесі можна розглядати з двох позицій. Перша - це використання інноваційних технологій у тій галузі знань, в якій студенти отримують освіту. Тут потрібно розуміти, що завдання першої вищої освіти - відкрити перед студентом основи цієї галузі знань, передати те, що накопичило людство. А це десятиліття для IT, сторіччя для точних наук і тисячоліття для гуманітарних. Студент повинен не тільки освоїти знання, але і зрозуміти, в якому напрямку буде розвиватися галузь. В результаті студент отримує знання 5-10-річної давності і огляд, а не глибокі знання сучасних технологій.

Друга позиція - це використання інноваційних технологій у процесі навчання. Тут українські вузи йдуть в ногу з часом. Київський інститут бізнесу і технологій застосовує сучасні технології навчання не тільки в Києві, а й у філіях - у Житомирі, Вінниці, Луганську, Запоріжжі, Ніжині та Білої Церкви. Впровадження сучасних технологій здійснюється за рахунок підготовки викладачів у Школі педагогічної майстерності. Завдання школи - впровадження та передача досвіду успішних практик. Такий підхід вимагає залучення всіх: адміністрація надає можливості, викладачі працюють над собою і творчо підходять до завдань, а від студентів ми чекаємо самовіддачі. Такий підхід робить навчальний процес осмисленим і цілеспрямованим, дозволяє студенту впевнено дивитися в завтрашній день.

"ВХОДЖЕННЯ 
 В ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР ДУЖЕ ВПЛИВАЄ НА ВИЩУ ШКОЛУ"

Владислав Юрійович Бугай, президент Міжнародного науково-технічного університету ім. академіка Юрія Бугая (МНТУ), кандидат технічних наук, академік Української нафтогазової академії:

- Становлення суспільства знань, глобалізація, входження України в європейський освітній простір дуже впливають на вищу школу. Говорячи про інновації, акцентують увагу на впровадженні кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Вона була введена в нас ще в 1993 році. Зараз в університеті впроваджена електронна система управління, створені електронна бібліотека, архів електронних документів. Налагоджено спілкування викладачів і студентів в режимі онлайн.


В університеті впроваджуються нові освітні стандарти. Слід назвати методи case study ("підгрупи швидкого обговорення") з 4-5 осіб, ділові ігри та імітаційні ситуації. У навчальному процесі МНТУ активно використовуються досягнення наукових шкіл. Наш університет - єдиний з недержавних вузів, який готує інженерів з видобутку нафти і газу, інженерів з транспортування та зберігання нафти і газу. Вчені факультету нафтогазової інженерії мають 30 патентів на винаходи, які використовуються в нафтогазовій промисловості, а також студентами при дипломному проектуванні і в навчальному процесі. МНТУ виконав кілька проектів програми "Темпус-Тасіс", у вузі впроваджені європейські студії.

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Рівень акредитації: IV

Форма навчання: денна, заочна, за дистанційними технологіями

Кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Військова кафедра:

Гуртожиток:

Післядипломна освіта:

Аспірантура, докторантура:

Курси підготовки до ЗНО:

ПАРТНЕРИ